Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání kooperativního učení s jinými formami výuky na 2. stupni ZŠ
PETERKOVÁ, Lucie
Bakalářská práce se bude věnovat srovnání kooperativního učení s jinými formami výuky na 2. stupni základní školy a vytyčení výhod a nevýhod plynoucích z využití kooperativního učení. V teoretické části práce bude rozebrán koncept kooperativního učení a následně budou rozebrány ostatní zvolné formy výuky. V praktické části se práce bude věnovat šetření, který spočívá v realizaci připravených hodin na principu kooperativního učení, které proběhnou v 9. ročníku 2. stupně 1. ZŠ Sedlčany. Nejprve bude popsána příprava a průběh realizovaných hodin. Druhá část šetření se bude zaobírat zpětnou vazbou mezi žáky, zúčastněných realizovaných hodin, prostřednictvím vytvořeného dotazníku. Na základě vyhodnocení výsledků dotazníku bude zjištěno, jaký mají žáci pohled na kooperativní vyučování v porovnání s hodinami, ve kterých jsou využívány jiné formy výuky a jaké vidí výhody či nevýhody při využívání kooperativního učení ve výuce. Šetření bude doplněno rozhovorem s paní učitelkou účastněnou realizovaných hodin vedených principem kooperativní formy výuky. Na závěr praktické části bude zařazena vlastní reflexe realizovaných hodin.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.